Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Sanna vänner!

God kväll :)

Barnen och jag har haft en underbar eftermiddag! Vi blev mottagna med mellis, hembakt bröd med massor av pålägg, smoothies, kaffe och kladdkakemuffins. Smarrigt värre!
Barnen har lekt och lekt!
Anki och jag har pratat och skrattat!
Jag fick en födelsdagspresent av Anki, ett biobesök :) Och vi skall försöka få till det nästa vecka!

Sedan frågade hon om jag vill följa med på Mia Skäringer i mars! Absolut!!!!!Det är bara det att jag vet att jag pratat med någon om att gå med denne på just den föreställningen. Men jag minns inte vem *skäms*
Du, om du läser min blogg och vi pratat om det, ring mig imorgon så säger jag till Anki att vi blir en till!

Anki frågade om vi ville stanna på enkel middag. Absolut! Lyx på hög nivå. Slippa hem och laga mat!
Ungarna åt och Micke skojade med barnen.

Tack underbara Ni för att ni tog så väl hand om mig och barnen idag, det var guld värt!!!
Du är världens snällaste och finaste Anki!!!!!




Kom hem och tog tag i tvätten förstås. Den skall strax hängas upp och sedan skall jag förbereda morgondagen, tänkte sedan krypa ner och se House, gillar du den serien?
Godnattkramar från Heléna

4 kommentarer:

  1. Vad härligt det är med fina vänner!
    House är en favorit här hos mig, har sett varenda avsnitt som finns ;-)
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Det är riktig vardagslyx på hög nivå! Att slippa laga mat och allt som tillkommer är ju guld värt!!

    SvaraRadera
  3. Okej, jag inleder den här fina kommentaren med att säga: jag är panikslagen!!!! Jag har letat som en tok efter nylon hooded pile park det här året då jag inte bodde i Sverige förra året och missade skönheten. Har sökt runt på olika hemsidor i närmre tre timmar och börjar bli frustrerad. Kom (genom det) in på din blogg och såg att du har just en sådan.

    Då till min fråga: du har inte haft några funderingar på att sälja den? (förstår du hur desperat jag är? ha ha ha)

    MVH Moa Lindahl (moalindahl@hotmail.com)

    SvaraRadera
  4. Pegy & Marita: Jag håller med ER :)
    Moa: Ledsen, men den tänkte jag allt behålla ;) Hoppas du finner en!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails