Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Facebook!

Hallå där :)

Nu har Hanna fixat till en Facebook-sida för Smultrongården, jag står som en av administratörerna och kan justera med innehåll, bilder och information. 
Roligt!!!
Om du vill får du gärna gilla oss i högerspalten här!

Sitter nu med färg i håret! Har gjort mini-spa med rakning och färgning! Det skall snart sköljas ur, sedan väntar massage för P-O och Robinson!

Har nyss mött upp Helena och jag är numer ägare till denna Branting-klänning


Under den tänkte jag att denna Chrysalis i cabaret skulle kika fram!



Tack Helena för hjälpen, du är en klippa!!!!!

Nu måste jag skölja ur färgen så att håret inte blir grönt!!!
Kram kram


1 kommentar:

  1. Visst är den klänningen underbar...! Jag äger TVÅ, hittade den först bara i brunt när jag ville ha den i gråblått. Sedan hittade jag den i gråblått men har inte kunnat med att sälja en av dem! Älskar dem båda två!

    Tror det blir jättesnyggt med chrysalis i cabaret under! Önskar SÅÅÅ att jag hade en i den färgen...Söker med ljus och lykta...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails