Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Urusel på att hålla mig ;)

Jag är verkligen inte bra på att hålla på roliga nyheter. Jag är så ivrig och bubblig att jag till slut avslöjar både det ena och det andra. Men EN sak skall jag hålla hemligt ett tag till, det har jag skarpa order att göra!

Det är som när jag väntat barnen, andra har berättat efter tolv veckor medan jag kläckt nyheten på en gång jag kan verkligen inte hålla mig! Att jag dessutom behövt mammakläder från vecka 7 är ju en annan femma.

Idag fick jag ett bekräftelsemail och då skall det väl vara "grönt". Det har bara hänt mig EN gång att jag beställt en vara och den sedan inte funnits så nu får jag väl chansa helt enkelt. Det jag väntar och längtar efter är förstås:





Primeboots Enginer calf  i färgen linen (kan det vara lite linneaktigt tro?)


Jag kan knappt bärga mig!
Nej, nu skall jag leka Apotek med Leon för tredje gången idag!

Helénakramar



5 kommentarer:

  1. Hur fina som helst. Förstår att du är nöjd.

    SvaraRadera
  2. De är så förbannad snygga alltså.. Har ju ett par bruna utan dragkedjan och jag är emot att ha samma i olika färger. Det känns för lyxigt men GUD vad sugen jag är på dessa jag med. Enjoy yours! Kram

    SvaraRadera
  3. Hej
    Brukar snoka runt i modebloggar för att hitta lite inspiration osv. Såg dessa stövlar i en blogg och tyckte verkligen de var ursnygga!!! Såg dem i en affär någon dag senare och provade... Shit vad obekväma! Är det bara jag som tycker det??? Så konstigt för jag vet många som gillar dem. Hårda o konstiga..?

    SvaraRadera
  4. Jag är supernöjd med mina!
    Kram Halvan

    SvaraRadera
  5. Wow nu blir jag AVIS ska jag säga..SKITSTNYGGA är de och med dragkedjan bak åhhh.... S varta vill jag ha MEN dessa kommer att vara bara sååå snygga på dig pefekt modell då de med långt skaft är snygga med men inte till oss mini männsikor!!! AVIS på dig nu...
    KRAM KRAM

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails