Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Branting!

Hallå där :)

På Smultrongården finns det en hel del fina klänningar från Branting. Jag har fluktat på dessa sedan de kom in i augusti och nu äntligen skall jag väl få till det med en!
Provade två modeller i tisdags och kunde liksom inte bestämma mig. Visade P-O nu på rastten och han sade spontant "den är snygg".
Tänker till mina Primeboots och ett par jeansleggings!
Jag tror att det är den här modellen som visas nedan men jag blir lite osäker, den påminner mycket om den upptill i alla fall!!!



Nej, nu väntar jobb igen!
Kram kram


1 kommentar:

  1. De är fina. Provade själv en massa Branting tunikor/klänningar förra veckan men tyckte de satt som en påse nötter på mig :-O

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails