Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Trevligt :)

God kväll :)

Hemma igen, efter en fin dag på Smultris, en dag då jag hann göra om JÄTTEmycket i klädrummet! Det blev fint och trevligt!
Träffade två underbara människor, väninnor på 66 och 74 år. Den ena toksnygg i Continental knit dress, den andra köpte jättesnygga stövlar med fransar! Jag vill också vara poppig när jag är 74!

Skjutsade hem Helena och stannade sedan på Willys för lördagsgodisinhandling! Hem och fixa med plock, sopor och tvätt. P-O dukade och gjorde läsk och sedan levererades kebabtallrik till La Familia! Jag gjorde spenattagliatelle med körsbärstomater, lök och kebabsås till mig :)
Har gjort ett litet inlägg om jul-Mollyträff den 11 december, vill du vara med? 
Läs mer här!

Vi har ätit och barnen busar för fullt! Jag njuter av ett glas rosé och känslan av att ha två dagars ledighet!
Idag hade dessa fina linnen landat på Smultris, Lacie tank i vintage chalk och almost black! Jättefina!
Tyvärr inget i min storlek :(


Ha en trevlig kväll!!!
Helénakramar


1 kommentar:

  1. Hei, jeg blir imponert over hvor energisk du er! Fantastisk innsats når du har full jobb og 5 barn. Du er virkelig et godt forbilde, energisk og positiv! Det høres forresten kjempe triveligt ut på Smultrongården. Lykke til med juletreffet:) Ha en flott søndag! Hilsen Randi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails