Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Lördag *mmmmm*

God morgon :)

Då var det dags igen!!! Om en liten stund skall jag åka ut till Ekeby-Almby och hämta upp Helena. Sedan far vi ut till Smultris! Är så nyfiken på alla fina nyheter!

Kvällen igår var lugn och skön. Leon och jag tittade på Ullared. Helt plötsligt säger Leon "han är lite lustig" (om en av karaktärerna). P-O och jag bara tittade på varann. Undrar om Leon har hört när jag har pratat om serien och vi har skrattat hjärtligt...Festligt var det i alla fall!

Kollade på Idol...jag tycker att det har ett visst underhållningsvärde men nu börjar man liksom förvänta sig lite mer...att det skall hända lite med deltagarna!
Ser fram emot kvällens avsnitt av "Så mycket bättre"!!!

Måste bara tipsa om ett klipp på Youtube, du ser det här
En grupp som heter Axis of Awesome, de gör en enda lång låt (av masssa kända låtar) med samma ackord! Hörde om dem på radio igår och hittade klippet!

Somnade vid tiosnåret igårkväll och var hyfsat trött när klockan ringde i morse...

Dagens outfit:
Mullholand alpaca coat i vintage chalk (storlek 1)
Sexton strap dress i vintage chalk (storlek 0)
Strumpbyxor från H&M
Knee length socks i chalk
Stövlar från UGG





Ha en underbar dag, vad du än skall ta för dig!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails