Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Bloggsvar!

God morgon :)

Idag skall vi göra något otippat. Vi skall ta med barnen till Falkaberget i Kilsbergen. P-O vill fotografera så vi bestämde oss för att ta med korv, köpa en engångsgrill och äta lunchen där uppe. När jag berättade för barnen igår blev Leon glad och sedan frågade han "när skall vi åka till Marieberg". Hmm, ungen är van att åka på shoppingturer ;)
Jag sticker inte under stol med det, att jag inte är någon friluftsmänniska precis. Men å andra sidan blir jag lycklig av att se mina barn ha roligt och detta tror jag de kommer att uppskatta!

Jag har ÄNTLIGEN fått en inbjudan från Bloggsvar så nu kan du om du vill ställa frågor direkt där (längst upp i högermariginalen), det är lättare för mig att svara på Era frågor om de ligger samlade. Jag blir förstås jätteglad om du i fortsättningen även vill kommentera och då kan du göra det direkt under inläggen...

Kvällen igår var jättemysig!
P-O och jag åt ensamma eftersom barnen redan hade ätit. Vi drack vin och pratade. Plötsligt stod Helena och Christer i vårt sovrum och ville låna en dator. Vi hade inte ens hört dem! VI bjöd dem på ett glas vin, jättetrevligt!

Vi tittade lite på Idol innan jag somnade ifrån. Jag måste ha varit lite lullig ;)

Dagens utflyktsvänliga outfit:
Everyday long cardigan i almost black (storlek 0)
100 gr cotton l/s jersey i almost black (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Treggings från H&M
Jacquard longsocks i cherry
Stövlar från Hunter







Ha en underbar dag!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails