Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Di Leva äger!

God morgon :)

Såg du "Så mycket bättre" igår? Jag inser att jag tycker om program som är intrigfritt. Där människor är varma, glada och snälla mot varann. Jag tycker verkligen inte om skitsnack och elakheter. Jag får ont i magen av pakter och hårda ord (och ändå tittar jag på Robinson). Jag tyckte programmet var urmysigt! Thomas Di Leva gjorde en fantastisk tolkning av Sträck ut din hand.
Du ser den här!

Jag höll på att dö av skratt när Petter skulle väcka Christer Sandelin, snacka om yrvaken! Och vilken snygg grå cardigan Petter hade, med kepsen! 
Coolt!

Här har det grejats för fullt på morgonen. Tog rätt på sista tvätten. Oh my god vad jag tvättade igår!
Har förberett lunchen, kokat ris, stekt kassler, det blir även potatisgratäng. Har gjort vegetarisk gryta som jag skall ha som matlådor till jobbet. Dukat och gett barnen frukost. Duschat och gjort mig i ordning.

Jag skall åka ut till Marieberg till elva när det öppnar. Det är nämligen så att Li fryser i sina nya vinterkängor, jag blir galen! Hade hört mig för och fått tips om att Ecco goretex skall vara bäst på marknaden. Men tydligen inte till min tös. Nu har jag fått tips om att köpa ullfrottésockar och ullsulor. Var inne på Polarn och Pyrets hemsida och upptäckte att de hade just sådana sockar där, ett par för 145 kronor. Man kan ju hoppas att det hjälper!

Sedan skall jag ha strumpbyxor till mig. Har en bonuscheck att utnyttja på H&M.
EFter det skall jag hämta upp William och Tilde. De kom hem från Spanien i natt, mysigt att se dem igen! Jag har verkligen längtat!!!


Dagens outfit:
Long Lovely knit i almost black (storlek 0)
Chrysalis minigown i cabaret (storlek 1)
Leggings från H&M
Stövlar från Swedish Hasbeens







Ha en bra dag!!!
Kramar i massor

6 kommentarer:

  1. Vilken supersnygg kombo!! själv har jag inte kommit längre än att sitta i mysbrallor framför datorn ;-)
    Ha en fin dag!
    Kram!

    SvaraRadera
  2. Tror att Stadium har billigare ullfrottésockor.
    Kolla där, kan ju vara bra med mer än ett par:)

    SvaraRadera
  3. Ecco goretex skor passar barn med smala fötter. Har de lite tjockare vader/fötter så blir den för tajt och det kommer inte in någon luft som kan värma. För oss har det inte funkar med Ecco, endast viking. Lycka till!

    Marie

    SvaraRadera
  4. Supersnygg kombo med Long LK og Chrysalis minigown...

    Jag blir bara mer och mer sugen på en Long LK. Är bara lite orolig över kvaliteten?? Har läst så mycket dåligt...

    Men du var superfin i denna kombon!!
    Kram

    SvaraRadera
  5. Klockren kombination! Jag har äntligen fått tag i en Dolce skirt i färgen cabaret. Kommer att kombinera den med Long LK tack vare dig. Men din Long LK på bilderna är väl military och inte almost black (som du har skrivit)?

    SvaraRadera
  6. Tjejer: Tack!!!
    Anna Panna: Nej, det är almost black!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails