Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

TGIF!

Himmel vad skönt, nu är helgen här. Jag överlevde! Jag fixade med tusen saker på jobbet. Letade flaggor till barnen, förberedde, plockade fram saker, gjorde om fritidsschemat, fyllde i lovtider, gjorde trygghetsenkäten med samtliga barn. Klistrade och klippte, röjde och tröstade, kramade och läste, sjöng och hjälpte på med kläder. Puh. 
Nu behöver jag semester. 
Eller i alla fall helg!
Thank God It´s Friday!


Hämtade hem småttingarna och en mycket arg Leon. Fick bära honom till bilen. Hade massor av packning och vagnen. In med allt. Fram med dammsugaren för att få bort allt grus. Gjorde toast till mig till lunch. Rostade pitabröd till barnen (de älskar det och jag med!)
Nu skall jag lägga mig i sängen med dem och mysa en stund. 
Såå skönt!
Ses senare!
Kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails