Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Då var det ny vecka....

God morgon :)

Oj, vad fasligt snabbt den här helgen har gått! Men jag är nöjd! Nöjd och stolt att jag faktiskt kunnat vara hela tre dagar på Smultrongården utan att shoppa en endaste pinal! Nu skall jag faktiskt vänta in vinternyheterna
För visst är det frestande, kläder, stövlar, skor, smycken, mat, inredning....

Nöjd över att vi haft kalas för Luca, för att jag fått lite fixat här hemma! Nöjd över att ha "firat" min egen blogg :)

Nu skall jag bara hitta kraft inför en ny arbetsvecka på Lundbyskolan!
Ikväll är det föräldramöte på förskolan. Imorgon mitt sista utvecklingssamtal på jobbet och 
P-O tränar på kvällen...Ja, hela veckan lär väl rulla på som vanligt...Toppas med min födelsedag på lördag, jag tycker om att fylla år :) Även om jag redan blivit uppvaktad av pappa och fått klockan av P-O. Men jag kanske får en teckning av mina barn! Det skall bli trevligt med gäster på kvällen, måste bara tagga till mig lite vad det gäller matlagningen *hmmmm*

Dagens outfit:
Lovely knit i military (storlek 1)
Fonda dress i vintage chalk (storlek 0)
Baslinne från Gina Tricot
Jeansleggings från Vero Moda
Jacquard longsocks i miltary
Gummistövlar från Hunter





Luca i nya kläderna från me&i, men koftan ville han inte ha på sig!


Ha en bra måndag!!!!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Förstår inte hur du alltid lyckas se så fräsch ut...kram till dig

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails