Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

G-STAR *premiär*

Hallå där :)

Då var vi tillbaka igen! Tack alla underbara människor som önskat mig Grattis. 
Jag blir så väldigt glad! 
Obetalbart!

Vi grejade lite på förmiddagen och kom iväg strax efter tio. Vi började med ett besök på Esprit...Luca var i sitt esse och sprang runt. Inte så roligt när man skall hämta storlekar och leta jeans. Till slut köpte P-O sig ett par riktigt mörka som inte är så mycket "jeansfärgade", sedan ett par ljusgrå jeans. Snygga!
Han köpte sig en snygg skjorta och även en t-shirt.

På Brothers hittade P-O en mössa från G-STAR, den högra i bild...de hade inga till dam där, men jag hittade en i butiken bredvid (som jag inte minns namnet på nu). Det är den vänstra. Jag trivdes i den på en gång, fin både till min jacka i chalk och till min dunjacka i svart!




Vi toppade det hela med lunch på McDonald´s och sedan fick barnen varsin leksak i leksaksaffären. På Coop köpte vi lördagsgodis och bröd till i kväll (struntar i att baka mitt foccacia!), vi hittade även en fin bok och en film till barnen.

For hem och nu skall jag snart ta tag i matlagningen! Nu är det bara kycklingfilé och gratäng som skall fixas!
Ha en fortsatt trevlig dag och tack än en gång för att just Du finns med mig!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Hoppas att du får en trevlig kväll! Kram Helen

    SvaraRadera
  2. Grattis också från mig!! Trogen läsare som visst var väldigt jämngammal med dig..skiljer en knapp månad på oss:). Ha en fortsatt trevlig födelsedag! Kram Linda

    SvaraRadera
  3. Hipp, hipp hurra på din födelsedá!! Ha en riktigt mysig kväll!! *kram*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails