Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Söndagslugn....

God kväll :)

Tänkte bara kika in och säga hej. Känner mig jättetrött och mör i kroppen och skall snart dra täcket över huvudet, njuta av att få "slappa" lite och se på tv.
Vi har varit rätt effektiva idag...jag rensade avloppet i tvättstugan och sedan duschade vi småttingarna. Jag läste igenom ett viktigt dokument och gjorde anteckningar! 

Käkade lunch och sedan hämtade vi ut ett paket till William. Vi lämnade det hemma hos Micke och William tog med sig hans och Tildes datorer. Vi åkte vidare till Camilla och spenderade eftermiddagen där *mys*. Bjöds på en jättegod rabarberpaj!
Tilde valde att vara hemma och leka med tjejerna men William var med och hade roligt med de stora grabbarna. De små lekte jättebra som vanligt!
Tack för idag du fina!!!!


Medan jag var borta städade P-O i förrådet och började bära in hostor. När jag kom hem hjälptes vi åt med att bära upp saker på vinden. Jag stekte köttbullar och vi dukade fram bröd, ostarna från igår, grönsaker och frukt. Mysigt att avsluta en lyckad helg på trevligt sätt!
Leon hjälpte till att dammsuga och jag tog rätt på tvätt och disk. P-O har precis rensat avloppet i badrummet *neverending story*

Ha en trevlig söndagkväll!!!
Kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails