Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Underbara måndag ;)

God morgon :)
Jaha, då var måndagen här igen som ett brev på posten.
 Som man längtat ;)
Vi hade i alla fall en mysig avslutning på helgen igår och jag fick massage. Välbehövligt!
De små sov vid halv nio och de stora lade sig en timme senare. Vi kollade lite på tv och jag somnade ifrån "The Event". Blir till att kolla på svt play ikväll!

Dagens outfit:
Long lovely knit i dark grey (storlek 0)
Spoiler underdress i royal (storlek 1)
Jeansleggings från Vero Moda
Knee length socks i grey
Stövlar från Vagabond





Och så invigning av mössan:
Mössa från G-STAR RAW (förlåt Camilla, jag sade fel!)
Overcast coat i vintage chalk (storlek 0)





Nu måste jag sätta lite fart här, de tre små sover fortfarande och vi måste åka om en halvtimme.
 Bäddas skall det också göras!
Ha en bra dag!
Helénakramar

1 kommentar:

  1. Superfin kofta !
    Jag bara ♥ mina ( har ju både grey & military eftersom denna kvinna aldrig kan nöja sej med en )
    ♥Åsa

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails