Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Otäcka överfall :(

God morgon :)

Det är verkligen tidig morgon här i Kämpehuset. Jag börjar 05:45 och jag känner mig inte alls sugen på att promenera de 700 meterna till jobbet. Det kanske inte undgått någon att det härjar inte bara en utan två våldtäktsmän i Örebro. Senast igår morse var det ett nytt överfall. Nej, jag tänker inte gå över gärden på lördagmorgon för att möta upp Helena (P-O får vackert skjutsa mig till Lillån!) och jag tänker inte gå nu utan tar bilen istället! 

Kvällen igår var rätt lugn och trevlig. Jag satt och kollade nätet och jag kunde inte låta bli att klicka. Men jag skall vänta med att avslöja inköpet till dess att paketet anländer! Tittade lite på tv med barnen och hjälpte Tilde leta fram en resväska. De stora blev hämtade vid halvåtta, sååå laddade!
Klockan åtta tittade vi på Robinson, då sov pojkarna. Li hängde i ett tag till!

Dagens outfit:
Everyday long cardigan i almost black (storlek 0)
Taradiddle dress i red (storlek 1)
Bälte från ?
Baslinne från Gina Tricot
Leggings från H&M
Knee length socks i dark pink
Stövlar från Vagabond







Ha en bra dag!!!
Helénakramar

7 kommentarer:

  1. Jaa hua mig vad otäckt hoppas de snart får fast dem!!

    Jättefin outfit idag höstigt julig om du förstår!!
    Skönt med fredag men jag har jobbarhelg suck!!

    ÅHH vad nyfiken jag blir...vill oxå klicka men vill ha ett par acne pistol wow snygga men priset är för stort, letar billigare alt och det finns jajjemen!!
    Vill klicka hem någon fin O M också..svårt att välja vad sen poff är den då slut SLUT när veliga jag bestämmt mig hihi..!!

    KRAM och ha en bra dag på smultris imorgon!!

    SvaraRadera
  2. Super flot outfit!! :)
    Rigtig god weekend.

    Kram :)

    SvaraRadera
  3. Vad fredagsfin du är! Klänningen är verkligen underbar.

    Läskigt med överfallen, du gör helt rätt i att inte promenera själv.
    Ha en bra dag!
    Moa

    SvaraRadera
  4. Veldig fint antrekk igjen! Du har utrolig mange fine Mollyser! Jeg har nettopp oppdaget bloggen din og kommer til å følge med den for å få inspirasjon:) Hyggelig å lese om hverdagen din også. Det er mye en mamma kjenner seg igjen i.Ønsker deg og din familie en riktig god helg! Hilsen Randi

    SvaraRadera
  5. Åh där är den fina dressen med fjärilar igen.

    SvaraRadera
  6. Tjejer: Tack!Trevlig helg på Er med!!!
    Tina: Ja, beslutsångesten härjar allt ibland!
    Randi: Välkommen hit! :)
    Jasminen: Ja just det, det var ju den du gillade :)

    SvaraRadera
  7. Gud vad läskigt, förstår att du är rädd. Glöm inte och ändra länken till www.finest.se/natali ist för min molly :-) kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails