Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

fredag

Fantastiska fredag!

God morgon :)
Underbara underbara fredag är här!
Veckans bästa dag!
Efter en intensiv vecka med heltidsarbete, socialt umgänge, arrangemang på Smultrongården, APT, veckohandling och massagebehandlingar är man ju lite sliten.

P-O stänger idag men sedan börjar fredagsmyyys med pizza, ett glas vin och lite godis förstås!

Kvällen igår var trevlig, orkade ge P-O massage en stund. Barnen somnade vid niosnåret och vi tittade på Robinson! Jag har faktisk fastnat lite i programmet igen. Jag tycker det är rätt mycket bra på tv nuförtiden! Gillar Sommarpratarna, House, Välkommen åter, Berg flyttar in, Robinson, Idol...Tänkte nog se "Så mycket bättre" imorgon också!

Dagens outfit:
Klänning från Branting i färgen mud
Chrysalis minigown i cabaret (storlek 1)
Sleevewarmers i multi
Jeansleggings från Vero Moda
Stövlar från Primeboots i färgen linen



Klänningen är inte knuten på det två översta bilderna...


Om jag knyter den blir silhuetten finare, å andra sidan syns inte underklänningen som jag tycker lyser upp..



Knuten...


Uppknuten...

Ha en riktigt bra fredag!
Helénakramar

6 kommentarer:

  1. Åååååååå va fin du är i din nya Branting!!

    Ha en go fredag!!

    Kram

    SvaraRadera
  2. Jättefin är du! Jag brukar knyta den inre och låta den yttre var oknuten. Det fungerar bra, då ser man lite av vad man har under, om man vill det. Det beror ju på hur mycket man drar åt också!

    mmmm --vill ha en chrysalis i cabaret!!

    SvaraRadera
  3. Hej,, nej inget vidare. odd molly är mycket finare, denna ser tråååkig ut Ha en trevlig fredags kväll ps men du är lika fin så som du alltid är Lena

    SvaraRadera
  4. Hej!

    Jag undrar hur höga skaften är på dina primeboots, för det finns ju två varianter av den korta modellen, och jag tycker inte att det är så mycket som skiljer dem åt. Finns en variant som är 23 cm från hälen o den andra ska vara 26 cm. (O visst räknar man inte med klacken i detta?)

    Tack snälla på förhand!
    Ha en bra kväll!
    Med vänlig hälsning, Anna.

    SvaraRadera
  5. Mia: Tack!!!
    Forbid me not: Ja, det finns ju lite olika varianter! VIlken storlek på Chrysalis? Skall jag kolla vad det finns på Smultris?
    Anna: tack raring!!!
    Lena. Smaken är som baken ;)Tack för komplimang!!
    Anna: 26 cm på mina!!!
    *kramar*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails