Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Lyckad kväll!

God morgon :)

Igår hade vi en urmysig kväll på smultrongården. Jag fick hjälpa många klädintresserade, roligt! Malin, du var jättefin i den svarta koftan! Och hälsa din väninna, hon kommer att bo i Fondan :)
 Idag är min klädsel inspirerad av en annan kund som köpte denna kofta (du vet vem du är! Smakar frukosten bra? ;))

Efter en sådan kväll är jag fylld av mental energi och det spritter i kroppen. Det finns så mycket glada, härliga, roliga, mysiga och omtänksamma människor! Det är en fantastisk förmån att få omge sig av dessa fina människor! Tack alla ni som berikar mitt liv!
Och tack alla Ni andra som finns i mitt liv på olika sätt
(och kanske inte besöker Smultrongården menar jag :))
Soppan som Eva hade gjort var urgod och den  halloncheesecake som Clara hade gjort var gudomlig!
Stannade en stund och pratade lite med Hanna och Eva.

Åkte förbi Maxi på hemvägen, naturligtvis låg det en pappersavi i brevlådan när jag kom hem från jobbet igår. Stannade vid återvinningen och slängde den jättekartong som stövlarna var förpackade i.
Li och Luca var vakna när jag kom hem. Jag måste ha somnat nästan bums när jag knockade kudden.

Har varit uppe på morgonen och fixat med överföringar, idag damp barnbidraget ner på kontot.
Har gjort mig i ordning och hängt tvätten som jag hade somnat ifrån.

Dagens outfit:
Mullholland alpaca coat i vintage chalk (storlek 1)
Chrysalis minigown i almost black (storlek 1)
Jeansleggings från Vero Moda
Primeboots i linen







Idag blir en lång dag. Jobbar till 16 och sedan har vi APT. Direkt efter bär det av till Maxi för veckohandling.

Ha en bra dag!
Helénakramar

9 kommentarer:

  1. Hur snyggt som helst men allt klär en skönhet.
    Du är vackrast Skrutteruttan - jag gillar dig.
    tack för din blogg.

    SvaraRadera
  2. Du matchar dina koftor så himla fint. Jag fattar bara inte att du klarar av att ha dem tillsammans med linne bara. Jag tycker de sticks något fruktansvärt, så min utmaning är att hitta snygga långärmade toppar att ha under.
    Ha en bra dag!
    /Helén

    SvaraRadera
  3. ÅHHHH vad fin du är gillar koftan ihop med mini gownen..wow...och stövlarna gjorde pricken över i !!! Skönt med en energigivande kväll skulle behöva ta en tripp dit ut men kommer aldrig till skott..suck!!
    Ha en bra dag, såklart med all mys som varit denna vecka måste vara en superbörjan på v 42 kan då inte sluta dåligt!!

    KRAM

    SvaraRadera
  4. Kicki: MEN ÅH, JAG BLIR ALLDELES GENERAD *RODNAR* TACK!!!!!
    Helén: Jag är inte alls känslig mot stickighet, som tur är :) Lycka till i jakten!!
    Tina: Tack rara du .)

    SvaraRadera
  5. Nydelig antrekk! Fine farger sammen. Støvlettene dine er kjempefine.)Koselig å slappe av foran dataen og lese innleggene dine. Det gir fin avkobling.Dette holder på å bli favorittbloggen min ;) Synes din blogg er så bra fordi du er så ærlig og forteller så direkte fra hverdagen din. Det er så mye man kjenner seg igjen i. Mange andre bloggere gir inntrykk av at de lever perfekte liv i en drømmeverden. Flott med folk som er så tøffe og ærlige som deg! Stå på Skrutteruttan! Hilsen Randi

    SvaraRadera
  6. Vilken underbar kombo!!! Primebootsen är bara såååååååå snygga och passar dig super!

    Kramar Mia

    SvaraRadera
  7. Bootsen är verkligen supefina! Och det andra också : ) kram

    SvaraRadera
  8. Suuuuupersnyggt! Å dessa primeboots...varför kan de inte flytta hem till mig;)

    Kram!
    Adela

    SvaraRadera
  9. Tjejer: Tack!!!NI förgyller min dag!!!! Kramar i massor

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails