Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Gäsp!

God morgon :)
Idag känner jag mig lite mör. Jag är väldigt känslig för att inte sova tillräckligt. Men kvällen igår var så himla trevlig så det är det värt! Jag blev rätt chockad när klockan ringde, redan? Masade mig ur sängen och tog en dusch. Bäddade tvillingarnas säng (för där sov jag i natt då min säng var barrikerad av ungar) och tog rätt på tvätt. Gjorde mig i ordning och äter frukost här vid datorn i detta nu!

Jag hade sådan tur igår att jag fick låna lillsnuttan nästan hela kvällen. Såå mysigt med en liten bebbe! Johanna kom med sin lilla Linnéa också, men tyvärr fick jag inte tillfälle att låna henne.
Tack Ylva för fantastiska blåbärsmuffins och tack ni andra för en urtrevlig kväll!!!!
Jag körde hem och kom inte hem förrän kvart över elva *way over bedtime for me* ;)

Dagens outfit:
Continental knit dress i military (storlek 0)
Chrysalis minigown i dark powder (storlek 1)
Jeansleggings från Vero Moda
Träskoboots från Calou





Ha en bra dag!!!
Helénakramar

2 kommentarer:

  1. Tack själv, det var jätteskoj att ni var här. Jonna var såå nöjd, det är bara o säga till när du vill gosa igen! Ha en bra dag, och hoppas inte kvällen igår gör att du är helt förstörd idag, även om jag antar att det kan vara så... /Ylva

    SvaraRadera
  2. Du passar jättebra i grönt...superfint...
    MVH Maria

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails