Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Min man, fotografen ;)

Hallå där :)

Måndagkvällen är här, en arbetsdag till ända. En känslosam sådan. Jag är oerhört glad och tacksam för alla fina människor i min omgivning som bryr sig om mig och som uppmuntrar mig!!!

Hämtade hem de stora barnen och blev lite sur över att William inte var kvar på fritids. Han hade följt med en kompis hem som jag aldrig träffat, försökt ringa mig men eftersom jag sitter i ledningsgrupp hela eftermiddagen så var jag inte anträffbar.
Fick tag i kompisen och hämtade upp William. 

Vi kom hem och P-O höll på med maten. Jag skar lite grönsaker och vi käkade i omgångar. Efter maten hjälpte jag Tilde med matten...På med disk och tvätt...
Nu skall jag kolla på The Event!
~~~~~~~~~~
Titta vilka härliga bilder P-O tog på eftermiddagen på väg hem från förskolan...(med sin iPhone, helt otroligt!)




~

Höstkramar från Heléna


3 kommentarer:

  1. oj, vilka otroligt fina kort! Framkalla och förstora!

    SvaraRadera
  2. Vad är det för app han har till iphonen som gör sådana bilder? Är det colour splash eller hipstamatic eller något annat? :)

    SvaraRadera
  3. Maria: Colour splash ps express och photostudio..

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails