Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

I mina drömmar...

God kväll!!!

Just nu önskar jag att jag hade 3000 "över" på kontot. Då skulle jag lätt investera i några av dessa snyggingar från Primeboots. Jag har helt enkelt för dyra vanor för min skruttiga förskollärarlön!
Man har ju inte precis valt yrket för lönen om man säger så...

Men att drömma, DET kostar ingenting det. Tur!
Dagen har rullat på och vi skulle lätt kunnat kalla oss utefritids idag. Idag har det varit utvecklingssamtal och sjukdom på menyn så vi fick helt enkelt ta ut hela skaran och bedriva verksamhet ute för att lättare kunna samarbeta! Tur att det var okej väder!

Hämtade barnen och H&M-paketet på Maxi. Tror att mina leggings blir snygga, skall inviga dem imorgon! Williams kläder var också snygga!
William har med sig en kompis hem och vi har precis käkat middag. P-O får äta när han kommer hem från jobbet för då drar Tilde och jag för att veckohandla!

Ha det gott!
Kramar



2 kommentarer:

  1. Hej Helena!

    Såg ett par snygga, lite billigare, liknande på:
    http://www.inspireme-today-oddmolly.com/2010/10/svindel-med-visakort-og-dagens-molly.html

    Tack för en läsvärd intressant blogg!
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails