Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Snart bär det av till Garphyttan!

God kväll :)

Jag är hemma och vänder. Jobbat och promenerat hem. Hjälpt till med middag. Tagit hand om en smått hysterisk Luca, plockat av och satt på en diskmaskin.
P-O skall iväg och hämta ett paket, jag har även bett honom att köpa med sig knästrumpor i nylon till mig. Det skall bli VÄLDIGT intressant att se vad han kommer hem med. Väldigt!
När han kommer hem skall jag iväg för att träffa tjejerna.
Mys på hög nivå!


Jag hade hoppats på leverans idag, men icke! Kommer väl imorgon istället.


Imorgon skall jag faktiskt ut till Smultrongården på lite mys :) Emma och Emma skall hjälpa mig i skarven. 
Jag behöver åka före fyra och P-O slutar fyra. Toppen att ha hjälp av tjejerna! Verkligen toppen!

Ha en trevlig kväll!!!
Kramar i massor

1 kommentar:

  1. Jag säljer lite kläder, bland annat Odd molly, skinnjacka osv..
    Om du har lust får du gärna kolla in!
    http://storamodegarderoben.blogg.se/2010/october/odd-molly-skinnjacka-kenza-jeans.html#comment
    http://storamodegarderoben.blogg.se/2010/september/saljes.html#comment

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails