Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Bara en vanlig måndag....

Hallå där :)

Tänkte kolla om det är någon som vet när vinternyheterna från Odd Molly kommer? Tycker att klänningen nedan är riktigt tjusig, på bild...i verkligheten vet man aldrig!
Förra året kom pre-spring i början av december, har för mig att det var ett "glapp" mellan vinter och det släppet...så kanske i slutet av oktober? Den som lever får se!

Idag har jag jobbat på, varit i skogen med barnen, varit rastvärd, haft egen lunch. Läste för ett gäng barn innan jag gick ner till ledningsgruppen. Idag har vi reviderat Verksamhetsplanen! Rensade bland tusen papper på min planeringstid som jag har efter mötet.

Promenerade hem. Fixade med grönsaker när jag kom hem, P-O hade dukat och förberett maten. Vi har precis ätit och fikat. Om en pyttestund skall jag gå på föräldramötet. Kan inte påstå att jag är speciellt laddad men det är bara att ta sig i kragen!

När jag kommer hem skall jag se på gårdagens avsnitt av The Event" tänkte jag!


Ha en skön kväll!!!
Kramis

2 kommentarer:

  1. Riktigt snygg klänning helt i min smak GILLAR svart jag med!!!
    Fick en "sexton strap dress" i almost black i morgongåva jisses va snygg den är vill nu ha en wigwam men de är ju SLUT suck!!!
    Denna kläning kan bli en kandidat om inte priset suger förstås!!!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails