Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Anki-dag idag :)

God morgon :)

Då var det en ny morgon igen! När jag gjort klart lite morgonrutiner och får sätta mig vid datorn med en god frukost, det är en av dagens höjdpunkter! Redigera foton, blogga, ladda upp på Facebook, kolla mail och läsa eventuella kommentarer. Samla lite kraft inför dagen helt enkelt!

Kvällen igår blev rätt lugn efter att telefonen var återfunnen. Jag fick lite ny energi och fixade med lite småplock, tvättade, förberedde lite saker och tittade sedan på Sommarpratarna med P-O!

Idag skall barnen och jag till Anki! Vi fick ställa in för två veckor sedan men nu är det dags! Skall bli jättemysigt att ses! Och barnen längtar också!

Dagens outfit:
Wigwam dress i vintage chalk (storlek 0)
Chrysalis minigown i cabaret (storlek 1)
Strumpbyxor från H&M
Stövlar från InWear






Ha en bra dag!!!
Helénakramar

3 kommentarer:

  1. Hej
    Hittat hit av en slump o varit inne o smygläst din blogg lite till o från nu i några veckor :-)
    Äger själv inte ett molly plagg MEn måste ändå säga att du har EN underbar blogg o KLÄR DIG sååå snyggt o fint !!! Är så kul att komma in här o titta :-) Fortsätt i din fina anda !! jag smyger nog in fler gånger
    Kram från en smygtittare som nu bara var tvungen att ge dig mycket berömm !!!!
    Mvh Anna

    SvaraRadera
  2. Ju mer jag ser wigwamen på er andra ju mer sugen blir jag :-) Har två från våren och en från förra hösten (Voile) men ännu ingen från denna höst...Jag tror att jag ska försöka få tag på en på REA ;-) Du är jättefin i din i alla fall :-)
    KRAM!

    SvaraRadera
  3. Anna: Välkommen hit :) Tack så mycket för snälla komplimanger!!!!
    Peggy: Den ÄR jättefin så slå du till på en! Bättre längd också tycker jag, fungerar som klänning!
    *kramar*

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails