Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Bockar av!

God kväll :)

Här har det verkligen varit effektiva klubben! Har grejat hemma med städning, post (idag fick jag faktiskt en Oral B eltandborste, FÖR ATT JAG HAR DEN HÄR BLOGGEN). 
Helt otroligt. 
Jag har fått en annan produkt också som jag skall testa senare. Det känns liksom lite knepigt, att folk hittar min blogg och vill GE mig saker. Sämre kan man ha det ;).

 Åkte iväg till däckfirman och bytte till vinterdäcken, tre minuter. TYP. Det är livskvalitet. Istället för att P-O skall ligga under bilen i timmar och frysa häcken av sig. Hade fått ett nytt mastercard i brevlådan och invigde det på samma gång! Åkte hem och släpade in däcken i garaget. 

Upp på stan för att hämta passet.
Vidare hem för att fixa till middag. Duschade Li som av någon konstig anledning var alldeles flottig i håret. Jag tror aldrig att jag sett henne i fett hår förut *hmmm*.
Om en stund skall jag möta upp Helena från Smultrongården vid Lillån, hon har förhoppningsvis med sig Branting-klänningen till mig :)


Trevlig kväll!!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails