Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Det där med norska...

Hallå där :)

Nu har jag efter många om och men hittat en norsk sida som heter Chic living! Där hittade jag lite plagg till Li, dock inte den jumpsuit jag är på jakt efter, men annat!
Nu stämmer inte produktbilderna med inköpen riktigt...
Om allt går vägen (efter att ha RINGT och pratat med en norsk dam , Randi, du skulle ha hjälpt mig!!!!Och förhoppningsvis förstått instruktionen så borde det dimpa ner ett mail imorgon med kontouppgifter så att jag kan överföra pengar...) så har jag beställt följande:
Venus cardigan i lila (färg som på bilden men modellen längst ner)
Earth pant i lila (bild nedan)
Sun skirt i lila (bild i mitten)



Tilde har fått någon form av allergisk reaktion, det kliar och hon har röda fläckar på delar av kroppen och är svullen runt munnen. Hon åt paella med räkor idag, det kan vara det! Hennes pappa är tokallergisk mot skaldjur...Skall hålla henne under uppsikt och försöka få tag i Micke!

Nu väntar mer sysslor!
Ha det gott!

4 kommentarer:

  1. http://www.houseofkids.dk/pl/B%C3%B8rnet%C3%B8j-Chill-Norway_2663.aspx

    Kolla den här dansk sidan, jag beställde tvä klänningar för min dotter därifrån, och leveransen var supersnabb.

    SvaraRadera
  2. Hei, jeg hjelper deg gjerne hvis du trenger "oversettelse";) Jeg er sikker på at det går bra! Klem fra Randi

    SvaraRadera
  3. Och här finns jumpsuiten som du letade efter :o)

    http://www.olgasoldeboern.dk/shop/chill-norway-suit-7986p.html

    Kram!
    Eva

    SvaraRadera
  4. Fina barnkläder.Återkom gärna och berätta hur leverans och betalning gått!
    MVH Helen

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails