Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Skogsmulle :)

Hej där :)

Vi har haft en urmysig dag! Massor av motion och frisk luft!

Åkte förbi Maxi först och P-O väntade i bilen med barnen, skönt att få uträtta handlingen utan barnen faktiskt. Vidare upp mot Falkaberget. Jag kan säga att vi har klättrat över stock och sten, i lera, över rötter och upp på bergshällar. Barnen har varit helt otroligt tålmodiga och duktiga. Luca sade vid ett tillfälle "mamma, jag är så trött i benen".
Vid stannade till uppe på toppen och tog en snabb bullpaus!


Leon har overall från PO.P, mössa från NS och kängor från ECCO
Li har overall från PO.P, mössa från NS och stövlar från ECCO
Luca har set från me&i, mössa från dito och stövlar från Kavat


Det här har varit min man i ett nötskal under dagen ;)

När vi hade pausat färdigt gick vi sista vägen ner för berget, över spången till ön med vindskydd och där skulle jag tända engångsgrillen.
 Som inte fungerade *morr*. 
Det brann liksom inte! Värdelöst med en grill som inte går att tända. Som tur var hittade vi en kvarglömd tidning och efter ungefär en halvtimmes kämpande hade P-O fått sprutt på grillen. Jag grillade korv och P-O fotograferade!
Barnen lekte vid vattenbrynet under tiden!


När vi kom till bilen så tog vi av barnen alla ytterkläder och stövlar. Svepte in dem i filtar. Nu är de alla tre i badet, toksmutsiga!
Jag har satt på en första maskin med ytterkläder. Sedan blir det vanliga kläder, min jacka och sist tre filtar.
Mysigt har det varit, men det blir en del efterarbete ;)
Men ett glas vin och lite chips och man fixar det mesta :)
Ha en trevlig kväll!!!!
Kramar

2 kommentarer:

  1. Låter som ni haft en jättemysig dag. Önskar att vi var duktigare på att ta oss ut på sådana här utflykter.
    Trevlig helg!

    SvaraRadera
  2. Ja, det var verkligen bra för själen (och kroppen) och glada barn är aldrig fel! Kram kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails