Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Måndag måndag måndag

God morgon :)

Jaha, HUR gick det här till? Redan måndag!
Och kvällen igår blev inte som jag tänkt mig. Luca vaknade när jag skulle lägga honom under överkastet och jag hade hoppats att han sov för natten, istället fick vi ett barn som skrek, gnällde och grät i en och en halv timme från och till. Så frustrerande, han var ju supertrött, men så sov då!!!!!
Åh, jag hade verkligen behövt lite lugn och ro. Vi fick pausa i filmen hundrafemtio gånger. När vi väl hade sett klart filmen och barnen sov var jag så trött att jag somnade jag med UTAN att ha ens börjat titta på Rallybrudar som jag hade tänkt...

Idag är det jobb på schemat. I kväll skall Maria, Sanna, Emma och jag hem till Ylva i Garphyttan. Det skall bli jättemysigt! Snooza lite bebis också om jag har tur! Vi skall samåka i vår bil så jag skall hämta upp tjejerna 19:15.

Dagens outfit:
Wigwam i grey (storlek 1)
Chrysalis minigown i almost black (storlek 1)
Leggings från H&M
Knee length socks i dark grey
Stövlar från Vagabond




1 kommentar:

  1. Flott start på uken med et så lekkert Molly antrekk!Ønsker deg og din familie en god uke;) Hilsen Randi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails