Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

"Sista" rycket!

God morgon :)

Känns inte så jätteupplyftande med en ny arbetsvecka. Men nu är det ett rejält ryck innan det är dags för höstlov. Det innebär att jag är ledig på måndagen för förskolan är stängd och P-O skall på föreläsningar. På tisdagen skall jag lämna in bilen på service och sedan är det dags för föreläsningar för min del. På onsdag skall  två kollegor och jag göra klart det sista i Verksamhetspärmen inför Skolinspektionen. På torsdag och fredag jobbar jag på fritids. Med andra ord blir säkert nästa vecka bra.
 Men nu är det dags att hugga tag i denna vecka!

Igår blev verkligen en seeeeg dag. Tilde var hos Moa, P-O grejade i trädgården inför vintern och jag var här inne. Kände mig rätt låg faktiskt. Hade sett fram emot att vi skulle hyra en film och se tillsammans....Det blev något halvdant, först satt vi i vår säng och käkade vinbärspaj och tittade på Djungelboken 2. Det var jättemysigt!
Sedan kom Helena över med en marängtårta med kola i. Himmel. 
Jag måste ta tag i min kropp. Maten och träning. Men jag orkar verkligen inte. Jag har noll motivation trots att jag blir ledsen varje gång jag ser mig i spegeln :(. Det är som att jag unnar mig små belöningar HELA tiden och det blir inte bra i längden.

P-O var färdig vid sju, då var jag lack! "Flytta några krukor", i fem timmar!
Till slut hyrde vi Prince of Persia och jag somnade. Så var det med det!

Dagens outfit:
Klänning från Branting
Strumpbyxor från H&M
Jacquard longsocks i victoria
Stövlar från UGG






Ha en bra dag!!!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. godmorgon var glad att din man vill vara i trädgården.Min vill inget sådant ,så jag får göra det stället och 5timmar är ingenting kan jag lova.Men alla är vi olika.Jag gillar det men det är tungt jobb.Ha en bra dag Lena

    SvaraRadera
  2. Ett gott råd ifrån en vän, LEV MED DIN KROPP, kämpa inte emot den. Du är jättefin. Unna dej och tänk att det är du värd, kram Isaaks Mamma(Desirée):-)

    SvaraRadera
  3. Ha, ha känner igen det där fast Peter ska typ bara göra något i garaget och kommer tillbaka flera timmar senare. Då har han tvättat fälgarna eller bilen eller huggit lite ved... hmmmm... Fast det är ju bra att de gör något annars hade man väl klagat över det.
    Du är jättefin!!
    Kram Ina

    SvaraRadera
  4. Men vännen, du är ju jättefin!!! Förstår inte hur du kan bli ledsen när du ser dig i spegeln. Fast däremot kan ju motion vara bra för hälsan :). Själv har jag inte tränat på 1½ år nu, så det börjar väl bli dags.
    kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails