Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

~Lite påfyllning~¨


Hallå där :)

Jag vet knappt om jag vågar "stanna till här", då somnar jag väl med pannan på tangentbordet :o.
Jag vet inte om det är all stress som gör mig så toktrött. Eller den konstanta huvudvärken. När jag masade mig från jobbet idag undrade jag om jag ens skulle kunna förmå mig att vägen hem med barnen. Kom in på förskolan och möts av en liten parvel som sträcker upp armarna mot mig. Och det var precis vad jag behövde! Tänk att en liten okänd ettåring kan fylla på min gryta. Mina egna barn såg glada ut och fortsatte leka och pussla. Jag satte mig ner med parveln och tittade på dem. Tillräckligt länge för att känna energin återvända. När vi sedan skulle gå sade Li "men skall vi inte ta med oss Olle då?".
 Sötis!

Apropå påfyllning, ibland är det de där små små sakerna som gör skillnad, som en vänlig klapp på axeln, en strykning på ryggen, ett barn som säger "jag vill kramas" eller som ett barn sade idag "fröken, jag älskar dig". 
Gulliga som få!!!!

Gick hem och gjorde mina hamburgare, tog av barnen kläderna och satte på en första tvätt. Skar grönsaker, dukade. Plockade undan. Vi har precis ätit och jag skall duka av det sista, göra ordning åt P-O som kommer snart.

Skall åka och handla när han kommer hem och sedan, någon gång i kväll skall jag borra ner mig i sängen och äta lite godis, fast det bara är onsdag, så det så!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Jag gillar den här klänningen som är från modevisningen!!!
Undrar vad prislappen hamnar på?
Ha en trevlig kväll!!!
Kramis


6 kommentarer:

  1. Själv sätter jag mig med din BLOGG och får lite påfyllning....
    Är så skönt att läsa din blogg för det kommer ett leende på läpparna innan det är klart för det är som att läsa om sig själv!!!
    Har sagt det förr och säger det åter igen;
    TACK FÖR ATT DU DELAR MED DIG!!!
    En STOR Kram

    SvaraRadera
  2. Det låter som om du och din man skulle må bra av att ta en dags semester från allt och kanske bara göra ingenting i helgen. Stanna hemma och mys, se en bra film så kan ni ladda batterierna igen./Moa

    SvaraRadera
  3. Jag skulle just i detta nu kunna tänka mig en påfyllning i form av: solsemester, sovmorgon, dukat bord, tom tvättkorg och ett obegränsat konto. Större är inte mina anspråkslösa krav:)

    SvaraRadera
  4. Anonym: Tack för att du lyssnar!!!!
    Moa: Jo, men jag fyller på lördag och då blir det lite fest på kvällen och massor att stå i innan...men söndag kanske kan bli en dag med lite lugn...
    Mollymatronan: Jag önskar detsamma :)

    SvaraRadera
  5. Säger som ovan lite ledigt...kanske när din pappa kommer hem ni kan fara till Gustavsvik njuta som ni gjorde en eftermiddag/kväll få energi och njuta av varandra..En lite betjänts som fixade maten,städning,tvätt är min önskan för att bara kunna vara ladda om för att orka allt!!
    Vi har tur att barnen somnar relativt tidigt och då kan man ladda i soffan!!!
    OCH obegränsat med pengar så man kan kunna handla det man vill ha ur alla fina kollektioners om finns!!!
    Kanonfin klänning spännande att se lappen !!!

    SvaraRadera
  6. Såg att jag hade bommat skriva mitt namn =)
    En STOR Kram var ifrån Madde

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails