Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Sökes...

Hallå där :)

Hemma efter en mycket intensiv dag! Utan vikarie men med mycket hjälp av Åsa *tack gulledu*. Mina nycklar var borttappade ett tag och fikarasten uteblev. Men det gick så himla bra och då får man vara nöjd!
Vi avslutade dagen med disco, oj vad det var populärt! Halva andra avdelningen kom också över! 
Guldkant i tillvaron!

Skjutsade hem en kollega och hämtade de stora barnen och bad dem hämta de små mot att de skulle få korv med bröd på Maxi. Det passade nämligen bra eftersom vi hade en matlåda som var lagom till småttingarna. Jag slängde in en panpizza till mig i micron, packade upp, tog rätt på post och sopor. Dukade till de små. För mig är det ovärderligt att få  en kvart i hemmet utan barnen och förbereda allting! Allting var ordnat och klart när barnen kom hem. De har precis käkat och så fort P-O kommer drar vi!
Ser fram emot att ha nyhandlat och sedan slå mig ner framför tv:n!
Worth waiting for!

Jag är så väldigt sugen på en sådan här Merkur Jump suit till Li från Chillnorway. Helst i blått, är det någon som kan tipsa om var jag hittar en sådan?




Ha en skön kväll!!!
Kramar i massor

1 kommentar:

  1. Hello! :) Vad mystiskt att mitt inlägg försvann! Jag hade lyckan att få beställa Merkur jump suit direkt från ChillN. Jag har dock sett ett par danska och någon norsk webbutik som har dressen i lite olika färger, bland annat en superfin rosa. Googla "merkur jump suit" så hittar du dem. Lycka till i jakten!
    Kram!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails