Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Lite sliten...

Tjoho!!!!
Jag är pigg, glad, utvilad och fylld av energi.
Not!
Jag är riktigt trött efter en arbetsdag mellan 07:30 och 18.00. Efter att ha veckohandlat på Maxi med massor av andra människor. Efter att ha burit in vinterdäcken i bilen. Efter att ha packat upp mat, diskat och plockat.
Men nu är jag här, med dig och en den kopp kaffe. 
Nu kan det bara bli bättre!


Jag tror att det kommer leverans till Smultrongården den här veckan, vinternyheter!
Bland annat det här linnet! Läckert tycker jag!


Imorgon är det torsdag, efter jobbet skall jag iväg för att byta däck på bilen. Sedan skall jag hämta mitt pass.
Och räkna ner till helgen!
Har du några planer för helgen?
Kram kram




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails