Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Att drömma om!

God kväll :)

Då var den här arbetsdagen till ända! Gick relativt smidigt! Hämtade de stora och for hem. Gjorde dillmos, makaroner och falukorv. Skar grönsaker. Vi har precis ätit.
Hade hoppats på leverans idag, men icke. Var är paketet? Skickades i torsdags, trodde jag skulle ha det i fredags och absolut senast idag...

Barnen är fortfarande halvrisiga...det blir vab för mig imorgon, kanske att jag kan jobba på onsdag. Det är en sådan där helrörig dag på jobbet och dessutom dialogträff med politiken *nervöst*. Så jag borde...men barnen går först!

Den här klänningen drömmer jag om! Bara sååå snygg! Gillar färgen, skärningen, materialet, mesh:en, broderierna!
ALLT!
Ka-ching plain dress i military!
Den vill jag verkligen lägga mina tassar på när den kommer till Smultris...



I kväll skall jag se på "Våra vänners liv". Längtar!!!! Såå bra serie!

Ha det gott!
Kramis

8 kommentarer:

  1. Ja det är jobbigt med sjuka barn.

    Den klänningen vill jag också ha!!!!

    SvaraRadera
  2. Men guuud vilken klänning! är det nåt jag ska ha så är det den ;-)
    Ha en fin kväll!
    Kram!

    SvaraRadera
  3. Jaa den klänningen är nog ett måste!! Fast jag vill ha en annan färg ;)

    Vabar jag med ...tråkigt skulle gå en kurs var så laddad men mannen kunde ej ta ledigt suck..så jag fick avstå..buhuuu..men barnen går ju först!!
    Krya på dina små!!

    KRAMAR

    SvaraRadera
  4. Näääää, vänta lite nu, den klänningen vill JAG ha ;-)
    Lika bra du bokar några plagg, Helena *s*

    Hoppas att dina barn snart blir friska igen!

    Mvh Linda

    SvaraRadera
  5. Den är UNDERBAR Och minst en kommer få flytta hem till Sannibus :D Som om jag behöver mer velour.. hmmm... Men behöver är ett fult ord... ;) Kram på dig

    SvaraRadera
  6. Jag vill också ha, den är urläcker!
    Kram

    SvaraRadera
  7. Å så snygg den är! Hoppas verkligen den flyttar in här med;)
    Krya på er!

    Kram
    Adela

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails