Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Spännande!

Jag har en date :)
Inte med en man utan med en bloggläsare, åh så spännande!
Yvonne skall komma hit på fredag eftermiddag och kika igenom min garderob.
Hoppsan, undrar just om något faller henne i smaken...

Åh, jag får nästan lite ont i magen bara jag tänker på det...men det är inte försvarbart att ha massor av kläder och där flera knappt blir använda på grund av mängden...Dessutom har en del blivit för smått...Några favoriter vill man ju defintivt INTE göra sig av med, men ju mer jag tänker på det desto mer kan jag tänka mig att sälja av en del...

Det kommer ständigt nya fina saker som jag vill ha, både massor av fint från Odd Molly men även ChillNorway som jag fastnat för!

Bor du i trakten, vill du komma hit och kika igenom garderoben?
För mig är det viktigt att du får syna plagget. Jag vill inte sälja och sedan tycker någon att "plagget är si och så". 
What you see is what you get!

Kram kram

3 kommentarer:

  1. Jag bor tyvärr inte i trakten men har bloggat ut en efterlysning på 3 koftor (se min blogg) har du någon av dem över så är jag superintresserad ; )

    Lycka till på försäljningdaten - en bra idé, kanske ska man ha klädbytar dagar lokalt!?
    Ha det så gott

    SvaraRadera
  2. Vilka kläder är det du vill sälja av ????

    Spännande och nervöst och jobbigt om köp blir av känns ska jag säga har själv sålt av några mollysar som jag ej ens hunnit använda som kändes helt fel...men ska säga att det kändes...
    lite nyfiken på vilka det är???
    <3 KRAM

    SvaraRadera
  3. Lindiloo: Ledsen, har ingen av dessa :(
    Tina: Jag vet inte riktigt...kan tänka mig en hel del, om priset är rätt vill säga...Jag vill ju förstås behålla mina pärlor men en del känner jag att jag inte använder så mycket... Är det något plagg DU är intresserad av? Du kan ju kika i bildgalleriet och maila eller skriva här eller på FB... Kramis

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails