Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

onsdag

Mångsysslare

God morgon :)

Idag strular det med uppladdningen av bilder till bloggen, vi får väl se om det fungerar innan jag skall publicera den.

Igår sålde jag min jeansjacka *buhuuuu*. Men så är det, it doesnt fit me anymore :(
Men jag skall ta mig 17 köpa den som kommer från Odd Molly i vår, toksnygg!
Och i en större storlek, så det så!

Om en stund skall jag iväg på brandutbildning. Japp, så är det! Som förskollärare skall du behärska många olika yrken:
  • Vaktmästare
  • Kock
  • Kurator
  • Sjukvårdare
  • Städerska
  • Ekonom
  • Dataexpert
  • Sekreterare
  • Telefonist
  • Bagare
  • Föreläsare
  • Sångerska
  • Och snart kan jag lägga till brandkunnig till meritlistan
Ibland önskar jag att jag fick ägna mig mer åt det jag VERKLIGEN är utbildad till.....

Skall lämna de små på förskolan, hämta upp en kollega i Vivalla, lämna de stora och sedan hämta upp en kollega i Hagaby.
Sedan, sedan åker vi ut till Näsby!

Kvällen igår var trevlig, när min vän åkt så klickade jag förstås, en sak som länge funnits på min önskelista men som har varit svår att få tag i.
Om den kommer så skall jag förstås visa!
Nu väntar jag faktiskt på hela tre paket *spännande*


Dagens outfit:
Jasper tunic från ChillNorway (storlek small)
Jeansleggings från Cheap Monday, 
Jacquard longsocks i blue
Vita stövlar från Hunter!


(Hmmm, jag kunde kopiera bildwebadresser från Facebook och webben...)

Ha en bra dag!!!!
Kramar



1 kommentar:

  1. Ja den är jättesöt, jag har nu den med pinuppan men vill ha den med fjärilen också....den är allt för söt för att inte köpas. Sannerligen.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails