Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

" Jag ska bajsa på tandläkaren"

God kväll :)

I morse när jag deklarerade för min yngste son att han skulle till tandläkaren så blev han mycket bekymrad och sedan arg.
"Jag skall bajsa på dig"
"Nej men inte ska du bajsa på mamma"
"Jag ska bajsa på tandläkaren!!!"

Alltså, han är 3 år och då kan man liksom le åt det hela, hade han varit sex hade jag blivit rätt arg.

Idag blev verkligen inte en vanlig dag!
Kom till jobbet och blev meddelad att tre kollegor var sjuka (och två skulle på kurs varav vi bara fick vikarie för den ena).
Vi fick börja med stormöte för att överhuvudtaget lösa dagen.
Därför har jag idag arbetat tillsammans med min käre make och haft en 1:a. Fick jobba över från två till halv fem, men jag slapp åtminstone stänga (som var nödlösning två). 
Öppning-stängning gör man inte gärna alltför ofta.

Det tråkigaste med dagen var att min favoritklocka blev förstörd av en elev, måste försöka lösa det på något sätt :(

Dagen har ändå rullat på väldigt bra med tanke på förutsättningarna.

Jag har fixat lite med Tradera, fått mailsvar från Odd Molly och P-O postade den klänningen för att den skall synas.
P-O fick ta med Luca till tandläkaren istället för mig och löste det galant!
(dvs, Luca bajsade inte på denne :D)

Vi har precis ätit middag och nu skall det drickas kaffe!
Kram kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails