Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Torsdagsfix!

Morsning :)

En ny dag väntar! P-O skall försöka gå till jobbet idag, han skall först på samma brandutbildning som jag var på igår. Han lämnar de stora i stan och jag lämnar de små!
Sedan väntar jobb och förhoppningsvis hämtning av paket, fick mail från Vestis igår att plagget var skickat i alla fall.
Fixade med lite allt möjligt igår, kollade med försäkringskassan och det verkar som att jag får vänta med mina vab-pengar (avskyr att det inte är synkat med löneavdraget). Får väl använda de pengarna till London istället!
Kollade på Maria Wern, men missade förstås en hel del, skall se i kapp det idag tänkte jag!

I morse kollade jag mailen först, hade lite förfrågninar på olika kläder och svarade på dem. Slog sedan in en till Tradera-auktion. Har ett gäng som går ut i kväll och nästa torsdag går några ut.

Dagens outfit är lite tjatig, men jag älskar tunikan, scarfen och stövlarna och jag känner mig riktigt fin i kläderna och det är liksom viktigast. Att de sedan är grymt sköna gör ju inte saken sämre precis.
Har haft samma frisyr också alla gångerna :D. Men jag brukar sätta upp håret i den här frisyren när det är nytvättat, det är svårare med ett torrt hår. Vill helst bara ha uppsatt på jobbet eftersom jag INTE vill få tillbaka löss en gång till.
Inte!

Så, Dagens outfit:
Denim drape shirt från ChillNorway (storlek small)
Scarf från Melmelli
Strumpbyxor från H&M
Stövlar från Primeboots








Snart skall jag pulsa fram i nysnön! Får se det som träning!

Ha en bra dag!!!
Kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails