Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Till min älskade pappa!


"You may have thought I didn't see,
Or that I hadn't heard,
Life lessons that you taught to me,
But I got every word.



Perhaps you thought I missed it all,
And that we'd grow apart,
But Dad, I picked up everything,
It's written on my heart.



Without you, Dad, I wouldn't be
The woman I am today!
You built a strong foundation
No one can take away.



I've grown up with your values,
And I'm very glad I did;
So here's to you, dear father,
From your forever grateful kid.

Dikt av Joanna Fuchs



Pappa, jag är dig evigt tacksam för att du alltid finns hos mig. Inte alltid fysiskt, men alltid inombords!
Ingen är som du och jag älskar dig av hela mitt hjärta!!!
Kramar Heléna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails