Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Oh my....

.....

Då var den här, kappan som sååå länge stått på min önskelista men som puttats ner av andra plagg.
Klickade i tisdags och idag kom den!
Tack Carina!!!
Hämtade upp den efter jobbet, hämtade barn och snabbhandlade på Maxi. En stjärna på fot till Williams och Tildes rum bland annat. De hade nämligen ingen fin adventsbelysning.
Jag har haft ågren i en vecka över advent (typiskt mig). När skulle jag hinna? Både hemma och på jobbet. Men så igår så infann sig orken och vips hade jag klättrat upp på vinden och vips var allt framme. Men inte granen. Trots att vi tar fram den till första advent. Men jag orkade faktiskt inte.

Idag tog vi fram adventssaker på jobbet, hjälptes åt och blev dessutom servade av vår vaktmästare, skönt!

Har gjort lite nya klädaffärer idag!
Och snart skall jag ta tu med de Traderaauktioner som går ut!
Ut med kläder och in med nytt!



Oak coat i light grey från ChillNorway.
Invigning imorgon!

Men var är mina andra paket?
Hoppas verkligen på leverans före helgen!!!

Ha en trevlig kväll!!!
Helénakramar

4 kommentarer:

  1. Förstår att du blivit nöjd! Den är fantastisk! Kramar

    SvaraRadera
  2. Den är sjukt snygg. Jag har den också, fast den är alldeles för kall för att ha om det blåser. Det blåser rakt igenom den, tyvärr.

    SvaraRadera
  3. Åh så fin!!! Avis... Vacker som en dag!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Ja Oak Coat är verkligen underbar & fantastisk! Har aldrig fått så mycket fina komplimanger för ett klädesplagg som för denna goding! ¨

    Stina

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails