Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Brrrr!

God morgon :)

Jaha, ny vecka igen. Inte såå laddad precis. Känner mig liksom inte "färdig med lov". Förra veckan var fantastisk skön arbetsmässigt men ganska tuff på hemmaplan. Helgen har varit rätt besvärlig med barn som inte är hundra, gnälligt och ont och så plötsligt drar de i en växel och kör fullständigt slut på sina föräldrar. Men det känns skönt att ha haft me&i-partyt, att jag orkat städa lite och att jag betat av lite småsaker!

Idag blir P-O hemma med de små, det innebär en hel del organisation för att få till det. Naturligtvis stänger fritids tidigare idag på grund av APT och det innebär att jag måste åka från ledningsgruppen och hämta de stora. P-O skulle ha hämtat dem men nu är han ju hemma och det känns inte rätt mot de små att behöva ut i kylan för att hämta syskonen...

Imorgon har William utvecklingssamtal, hoppas vi får till det...

Usch, idag är det minus tio ute, inte roligt alls!
Jag tycker inte om vinter, kyla och snö. 
Inte alls!

Dagens värmande outfit:
Wool mix long cardigan i vintage powder (storlek 0)
Chrysalis minigown i almost black (storlek 1)
Jeansleggings från Vero Moda
Jacquard sleevewarmers i almost black
Boots från PrimeBoots




Ha en bra dag!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails