Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

LIte Tradera....

God morgon :)

Stressen fortsätter. Nu när P-O är hemma måste jag lämna alla fem. Det innebär att jag måste åka en kvart tidigare och det innebär att jag är helt ensam med påklädning, väckning, bäddning och andra morgonrutiner.
Gick upp kvart i fem så jag ligger bra till i tiden.
Efter jobbet skall jag hämta de stora och sedan tänkte jag att de skulle hämta de små. Då hinner jag riva av med dammsugaren innan det kommer en "garderobsbesökare".
Spännande!

Nu på morgonen har jag ordnat i klädkammaren, hänger undan det som jag absolut inte vill sälja, resten kan man vraka och prova bland.
Har gått igenom mail och tittat på budgeten igen.
Snart skall jag ta tag i resten av alla rutiner!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Igår tittade vi på Våra vänner liv, det är ju bara bra! Jag lade upp nya auktioner på tradera, du hittar dem här. Jag klickade också, vad får ni se sedan :)
Sedan var det tvätt och disk och mer tvätt. Plock och förberedelser!

Dagens outfit:
Topaz tunic i sand från ChillNorway (storlek small)
Jeansleggings från Vero Moda
Jacquard longsocks i viktoria
UGG i chocolate







Ha en bra dag!!!
Helénakramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails