Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Det regnar....


Hej hej :)

Nu har vi firat P-O´s pappa! En sväng till Fjugesta blev det alltså och det passar mig, jag älskar nämligen att åka (och köra) bil. Som passagerare kan man ju dock slappna av lite och vi har dessutom chans att prata ostört då våra barn för det mesta är väldigt nöjda i bilen!

Förmiddagen ägnades åt telefonsnack med Eva&Hanna. 
P-O har kämpat på med vårt bubbelbadkar, gjort rent "rören". Uäck säger jag bara! Massor av maskindiskmedel och sedan klorin på det. Nu återstår själva rengöringen av badkaret och den får han allt ta itu med, den med!

 VI käkade lunch och åkte sedan!
Svärfar var rätt pigg tycker jag och barnen hyfsat speedade av sockerchocken de bjöds på. Det är lagom att stanna en liten liten stund, vill inte att kraken skall få hjärtinfarkt mitt i allt!

~~~~~~~~~~~~~~~~

P-O grejar ut i trädgården, fyller på med täckbark tror jag. Snart skall det väl fixas lite middag, tror det får bli varma mackor, det gillar jag!!!
Kolla in den här mysiga tröjan, Pepper long sleeve från ChillNorway, den skulle passa en regnig söndag, eller hur!!
Kram kram

1 kommentar:

  1. Kul att du gillar Chillnorway! Du är så fin i allt! Pepper long sleeve har jag och den är en stor favorit! Jätteskön och mysig! Kramar

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails