Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Ut...och så in med nytt igen ;)

Hallå där :)
Idag har det gått för undan!
Har haft en fruktansvärd magkatarr idag och det har säkerligen berott på oro, oro inför jobbet men också inför mina Molly-affärer. Jag är egentligen INTE gjord för sånt. Jag vill ju ha kontroll och tycker att det är superjobbigt att vänta på pengar. Eller att folk skall dra sig ur. När jag såg att det landat pengar på kontot for jag iväg på min lunchrast för att posta tre paket. Hoppas nu att mottagarna blir nöjda!!!!

Åkte tillbaka och jobbade en stund till. Upptäckte att jag fått en sms-avisering, men oj. Jag hade fått sms FÖRE jag åkte till Maxi utan att ha kollat telefonen (trodde jag skulle få på pappersavi som förra gången). Med andra ord fick jag åka tillbaka en gång till!
I paketet låg dessa raringar från ChillNorway:

Bamboo tights i off white, de skall jag ha till Diamond dress, imorgon tror jag bestämt!

Vidare för en träff med en bloggläsare, hon köpte ett "linne" en wrap och en klänning!

Jag har nämligen bestämt mig för att vara snällare mot mig själv. Inte jaga små kläder eller deppa över att jag inte kan ha massor av plagg i garderoben längre...Nej, jag säljer det som inte är mina absoluta pärlor.Om jag hittar "rätt" köpare och får rätt pris för plaggen.

Nöjd med mina affärer for vi hem.
Betställde mat från pizzerian, kebab till La Familia!!!!
Och så klickade jag också!



Prime boots i färgen Testa (brun)



Och Denim drape shirt från ChillNorway (förlåt mig Natali, jag ÄR en copycat!, Men Du är så snygg i allt!!!!)

Nu skall jag greja lite här hemma!
Stora kramen!

Och Du, är det något du är intresserad av från min Molly-garderob så kan du maila mig på helena.kampe@hotmail.com så får vi se om det är något jag kan tänka mig att göra mig av med!


6 kommentarer:

  1. Det är klänningen som gör det....så fin att man dör. ´Helt säkert en favorit.

    SvaraRadera
  2. Snygga stövlar!
    Var köpte du denim klänningen? SÅ snygg! Hur är den i storlek? Pris?
    Ledsen för alla frågor.

    Kram

    P.S Du är inte intresserad av att sälja din bruna spoiler underskirt.

    SvaraRadera
  3. Köper inte Krusagården (Adolfsberg) in begagnade mollykläder? Har för mig att jag läst det i en annons någon gång. Kanske vore ett smidigt sätt för dig om du inte vill tradera dem.

    SvaraRadera
  4. Hej! Jag skulle säkert vara intresserad av mycket av dina kläder..men svårt att veta vad du säljer :) kan du inte fota lite och lägga ut? har du kanske 327:an i grönt? lovely knit igrönt med rosa band?
    kram

    SvaraRadera
  5. Natali: Ta du åt dig äran :)

    Sandra: Klänningen är från Nantucket! Jodå, den kan jag sälja! Maila mig så kan vi göra upp! Det är storlek 1 på den!

    Tove: Jo, men det är rätt dåligt betalt...

    Chatarina: Om du kollar i bildgalleriet "Odd Molly i mina ägor" så ser du vad jag har...jag säljer inte allt, men du kan testa att fråga...Men en riktlinje är att jag inte säljer något från höstens kollektion...Så tyvärr inte Lovely knit i military :( Om du vill kan du maila plagg du är intresserad av så svarar jag om de är till salu och pris...

    Kram kram

    SvaraRadera
  6. Ska bli spännande att se tightsen från ChillNorway då jag inte sett dem tidigare. Du klär dig alltid superfint! Kram Linsan

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails