Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Roligheter!

God morgon :)
Underbart härligt med måndag.
Eller njae, inte riktigt.
Även om jag tycker jättemycket om mitt jobb så är det ju rätt skönt att vara ledig och rå sin egen tid.
Jag menar, det ÄR trevligt med helg :)

Idag är det skogen och rastvärd på förmiddagen. Ledningsgrupp hela eftermiddagen.
Idag hoppas jag verkligen på ett paket med stövlar och jeanstunika. Och idag skall jag faktiskt hålla koll på mobilen och se om det kommer ett sms! Kanske t o m hinner hämta på lunchrasten om jag har tur!

Igår frågade jag min vän Anki om hon kunde tänka sig att passa mina barn, hon har erbjudit sig jättemånga gånger och jag tänkte att jag faktiskt skulle ta mod till mig och våga fråga. Det vore så underbart för P-O och mig att gå en dag på stan, äta lunch ihop och bara mysa! Handla julklappar utan alla barnen. Det vore något det!
Så den 4 december skall vi lämna barnen hemma hos Anki & Micke och sedan far vi in till stan och bara njuter. 
Wieeee, egentid för P-O och mig!
Och Tack underbara Anki för att du ger oss den här möjligheten!!!!

Lördagen därpå är det Mollyträff på Smultrongården, det skall bli superroligt att ses igen! Mail kommer till Er så småningom!!!
På kvällen skall P-O och jag på inflyttningsfest hos Anna och David. De små skall sova hos min pappa! En hel natt och morgon utan barn. 
Förstå mig rätt, jag älskar mina barn över allt annat men vår relation behöver också tid och den har verkligen kommit i kläm i vår stora familj! Nu har vi i alla fall två trevliga saker att se fram emot!
Och jag har en rolig sak att se fram emot också, men det kan jag inte avslöja än ;)

Dagens outfit:
Jasper tunic i navy från ChillNorway
Jeansleggings från Vero Moda
Jacquard longsocks i dark blue
Stövlar från Hunter







Kram kram 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails