Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Smidigt!

God kväll :)

För någon månad sedan kom fotografen till förskolan. P-O fick lämna ett mobilnummer och i fredagskväll kom det sms med inloggningsuppgifter till hemsidan. Sååå praktiskt!
För det första fanns det fem olika bilder att välja på på varje enskilt barn varav tre-fyra var riktigt fina! Sedan kunde man välja hur som helst med storlekar. Väldigt smidigt och miljövänligt!
Idag kom fotografierna och jag har ramat in dem! Förut var det vanliga vykort i ramen och den hängde på andra ledden.


Kvällen har varit väldigt intensiv! Tvätt och disk och massor av sopor. Förbereda morgondagen för William och Tilde. Sedan ringde Tildes tandläkare och frågade om vi ville ha en återbudstid imorgon bitti. Det passade jättebra, behövde bara ringa en kollega och meddela att jag blir en kvart sen.

Nu skall jag ruscha vidare innan vi kan göra kväll här!!
Ha det gott!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Oj vad fina kort på barnen! Verkligen superfina!!

    SvaraRadera
  2. Vilka söta kort och så smidigt att man fick välja :) Kram Linsan

    SvaraRadera
  3. Håller med ovan, vilka gulliga kort:-)

    Ja, det hade varit så roligt att träffas, och att få sett smultrongården..
    Har ett sånt sug på att få prova lite:-))
    Vi är ju bara uppe över helgen med massor på schemat så vet inte hur mycket jag hinner med..
    Annars lovar jag att vi måste träffas en annan gång när vi stannar längre;-)
    Ha det gott gumman,
    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails