Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

söndag

Busungarna :)

Hej igen, 
Nu är tvillingarna  nybadade! Jag har fortsatt min organisationsraid. Skönt!
Det är som råttan på repet..
Börjar i klädkammaren, vill få bort saker (Leksaker, julklappar), bär ner i tvättstugan, ordnar igen och torkar mer golv. Vi har ju ett havererat badrumsprojekt där nere, det betyder att träningsbänken, massor av kartonger med klinker och kakel, en toalett och badrumsinredning trängs med garderob, torkställning och tvätt-tunna. Nu även med ordinarie lampor, kartonger till adventsstjärnor och julklappar. 
Hmm, det ser för skruttigt ut där nere, men det är åtminstone "ordning".

Bar upp en barngrind och en elektrisk kylsväska på vinden. Yes box. Mer plats åt folket (eller mer plats för mina stövlar och boots i klädkammaren skulle man kunna säga för att vara mer ärlig, dessa har liksom utökats NÅGOT den här hösten)

Idag har Li på sig tröja från PO.P, kjol från ChillNorway och leggings från Molo, 
Luca har kläder från PO.P




Har en försäljning på g, om hon bestämmer sig och om hon har samma bank som jag tänkte jag åka iväg och posta koftan samt handla lite. 
Vi har slut på sådana där tråksaker som Vanish och sköljmedel...

Kram kram

2 kommentarer:

  1. Fick du mitt meddelande? Florence dress heter klänningen.... :-)

    SvaraRadera
  2. Söker med ljus och lykta efter den, inte hittad tyvärr :(
    Tack för hjälp!!! Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails