Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Mail :)

God kväll :)

Idag har vi verkligen fått känna av den svenska vintern. Tappra som vanligt knatade vi på till skogen som vanligt och en annan som har moonboots, termobyxor, fleece, dunjacka och dubbla vantar klarar sig ju bra! Men en del krakar i tunna vinterkängor fixar det mindre bra. Vi fick gå hem mycket tidigare och stanna inne på rast för att tina upp.

På min lunchrast postade jag sista Tradera-auktionen.
Vet att i alla fall ETT paket kommit fram idag!!
Hoppas på lite mail i inkorgen i kväll!

Efter jobbet promenerade jag hem, tog bilen in till stan för att hämta upp ett paket med mjukt och brunt innehåll :)

Tillbaka ut till Lundby och vänta in utkörningsbilen. Det är lyx för en småbarnsfamilj, kebabdelivery!!!
P-O och jag delade på en vegetarisk med fetaost, sååå gott!

Nu är det budat på sista plagget också, finemang!!! Har slagit in det paketet också. Nu är det bara det mest spännande kvar, att följa budgivningen!

Mailar Odd Molly-kontoret också om en klänning som jag undrar över.
Och mailar Ninna om en annan klänning...
Och mailar Eva om Mollyträffen (Ni kommer att få mail i veckan)
Jag gillar mail!

Tänk att vi lämnar November snart, så mysigt att gå in i december!!!
Dessutom kommer pappa hem på söndag efter två månader i Spanien, jag längtar!!!!

Trevlig kväll!!!!
Kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails