Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

tisdag

Eftermiddagsmys :)

Hallå där :)

Dagen idag har varit trevlig! Mysigt på jobbet och sedan hämta hem snuttisarna. Luca var trött och somnade omgående, inte så mycket att göra åt det. Tvillingarna har hjälpt mig med middagen och tittat på tv en stund.
Jag kollade i kapp mig på Våra vänners liv!

Idag hämtade jag me&i-paketet på Maxi, fina saker! Apropå paket så funderar jag på Brandos, brukar de ta lång tid på sig att leverera?
Har bara beställt en gång från dem förut och minns inte...

Jag har varit så himla nöjd och glad över mina kläder idag och ja, jag tog bort tvättrådslappen, såg den först på korten! Ibland upptäcker jag på korten att kläderna sitter snett, eller har fastnat och ibland upptäcker jag att jag glömt sminka mig...med andra ord en bra sista koll innan man går till jobbet :)

Just nu har jag en pasta/broccoligratäng i ugnen, spännande!!!

Ett till plagg som är till salu:
4 continent x-stich i färgen blossom, storlek 0
Pris; 800 kronor inklusive frakt.
Är du intresserad?
Maila mig på helena.kampe@hotmail.com

Ha det gott!
Kramis

6 kommentarer:

  1. Hej!
    Jag har beställt från Brandos några gånger och då har det tagit 3-5 dagar ungefär, helt ok!
    Jättefin blogg du har, så personlig!
    Ha en skön kväll!
    Kram/C.

    SvaraRadera
  2. Åh, tack, då behöver jag inte oroa mig än, beställde i fredags!!!Tack för komplimang!!!Kramis

    SvaraRadera
  3. Hej du.
    Står o är så fundersam. Det är en som jag verkligen är intresserad av o det är Ka-shing plain dress i den dark pink eller dark rose. Vet du om Smultris tänker ta in den?

    SvaraRadera
  4. Anna: Jag tror inte dte, men dubbelkolla med Eva!!!Hon har papper på beställningarna...det är bara du mailar till Smultron istället!!!
    Kramis

    SvaraRadera
  5. Beställade nyligen från Brandos och det tog 7 dagar innan stövlarna kom lite längre än vad de lovade men så kan det väl bli men inom 1v ska de komma du kan spåra ditt paket man mailet man får när de skickar iväg ser du vart det är!!

    Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails