Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

Överlevnadsstrategi!


Hallå där :)

Jag tror att jag berättat tidigare, om min överlevnadsstategi. Jag har bestämt mig för att ta en vecka i taget! Jag tänker framåt men jag försöker att inte ödsla energi eller oroa mig i förtid.
På söndagkvällen brukar jag tänka igenom veckan som kommer och synka med min make, kolla igenom kvällsuppdrag osv. Saken är den att vi har en familjealmanacka som jag till 99 % fyller i och sedan har jag en jobbalmanacka och ibland missar jag att synka dem. P-O frågade i morse om jag skulle bort i kväll. Nej sade jag lite grinigt. Men det fick jag äta upp.

Vi hade samverkansmöte med förskollärarna i skolområdet. Jaha, bara bita i det sura äpplet och masa sig dit.
Nu var det jättetrevligt och gav väldigt mycket så jag skall inte klaga utan det var mer känslan av att ha "glömt bort det"

På lunchrasten hämtade jag en jättefin tunika och den skall invigas imorgon, MED nya stövlarna. Det blir nog snyggt tror jag!

Kom hem nyss och då hade jag fått me&i-avin via mail. Suck. Kunde ju ha hämtat på vägen hem annars. Men men, det får väl bli imorgon istället!

Har precis hjälpt P-O att ta rätt på disk och röja och så har jag hunnit sätta på en tvättmaskin.
Nu skall jag ta det lite lugnt och i kväll skall jag se Våra vänners liv", yes!

Ha det gott!
Kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails