Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

lördag

Gummistövlar!

Halli hallå :)

Jag älskar mina Hunter gummistövlar som jag har i vitt och jag skulle jättegärna vilja ha ett par till, sitter och kikar lite på nätet på gummistövlar överhuvudtaget...
Dessa i lite lack-look är ascoola tycker jag!



Och dessa båda  från Ilse Jacobsen är också grymma!


Ett par sådan här till Li vore inte helt fel!



Jag shoppar en del, det sticker jag inte under stol med, men lika mycket som jag fysiskt handlar så "fönstershoppar" jag också, eller "letar-på-nätet"-shoppar. Drömmer om kläder och skor till mig och barnen.
Tilde är helfrälst i Li´s nya kläder och vill ju gärna gärna ha en outfit. Jag har förklarat för henne att då blir det inte så mycket mer plagg...hon är väldigt ombytlig och vill ju gärna ha mycket kläder och det fungerar ju när man väljer lite andra "märken" eller kedjor....Nåja, hon fyller år i januari så han kan ju alltid välja något plagg och önska sig.

Nu har vi käkat, skojat och skrattat. Moa åt med oss också så det var fullt runt bordet!
Snart skall vi åka till kyrkogården!

Kram kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails