Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

måndag

En sådan dag...

Hallå där :)

Ja, idag blev det knappast som vi tänkt oss. P-O´s rygg kraschade på jobbet. Han fick bli hemskjutsad av en kollega och jag fick rodda om. Fick tag i Emma som kunde hämta de små på förskolan. Underbara unge! Hon ÄR en klippa!
Tack söta Du!!!

Jobbade och åkte hem på lunchen, hade massor av mail. Sista Tradera-auktionen hade ett bud, yes!
Och så har jag sålt min grå Wigwam idag till Angelika, hoppas du blir nöjd!!!
Har krånglat med en beställning också, från Danmark. Lite nojig är jag eftersom det inte var en kortbetalning utan en vanlig överföring med IBAN och BIC.
 *nervös*

Kollade till P-O. Så länge han ligger ner och har starka mediciner fungerar det, men han kan inte vara uppe och gå. 
Trist för honom :(

Hämtade de stora och for hem. William skottade gången och Tilde hjälpte mig att skära grönsaker och duka fram det sista. Jag stekte falukorv för brinnande livet.
Vi har precis käkat och nu njuter jag av lingonglass!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

En till "Till salu" kommer här:

Poplin short sleeves frill i rose (storlek 0)

350 kronor inklusive frakt vill jag ha för den!

Maila på helena.kampe@hotmail.com


Ha en skön kväll!!!
Kramar i massor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails