Min kärlek till klädmärkena Odd Molly & ChillNorway!!!!

torsdag

Fullpackad ;)

God morgon :)

Då var det dags för jobb igen! Skönt och samtidigt lite nervöst tycker jag när man inte varit där på ett par dagar, allting brukar ordna sig på plats men man har liksom ingen susning om vad som hänt eller skall hända.
Kontrollbehov. Jag? ;)

Idag har vi massor av saker som skall med också! Jag har inslagna paket som skall till posten, vi skall ha med hjälmar till de små, ryggsäckar, matlådor och skolväskor. Förberedde igår med mycket mailkontakt, adress-skrivande, packning och Tilde hämtade ner hjälmarna från vinden.
Vi tittade på tv på kvällen, Arga snickaren och Berg flyttar in!

Nu på morgonen har jag begärt tillfällig föräldrapenning och fixat lönespecifikationer som skall skickas till Inläsningscentralen. Mycket att tänka på!

Dagens outfit:
Klänning från Branting
Scarfscarf i rose
Strumpbyxor från H&M
Jacquard longsocks i viktoria
Stövlar från UGG







Ha en bra dag!!!
Kramar

3 kommentarer:

  1. Jättefin som alltid!! Branting klänningen är såå fin med bandet man snurrar runt!

    Full fart som alltid!
    Ha en bra dag!
    Ska kolla i ditt galleri ;)

    KRAMAR

    SvaraRadera
  2. Du skulle ha sett "Annas eviga" på SVT istället för Arga Snickarn. Det var ett program om kropp och kvinnoideal men det finns att se på SVT Play. Helt klart något för dig.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails